CORONA - SCOUTINGLID worden

Eindeloze activiteiten voor kinderen.
SCOUTS
Corona (Covid-19)
CORONA MAATREGELEN

> GEEN KLACHTEN
Je komt alleen als er niemand bij je thuis klachten heeft en als je zelf geen klachten hebt.

> HELAAS GEEN OUDERS
De ouders zetten de Welpen en Scouts vooraan de Henri Jonasstraat af. De Bevers worden aan de poort afgezet. De ouders mogen niet mee naar binnen.

> WAS JE HANDEN
Was je handen als je thuis weg gaat. Ga ook thuis even naar het toilet, zodat je zo weinig mogelijk van het toilet in het HK gebruik maakt. Was ook na gebruik van het toilet in het HK, goed je handen.

> 1,5 Meter
De Scouts en Explorers houden rekening met een afstand van 1,5 meter ten opzichte van de staf. Zelf hoeven zij geen afstand te bewaren. De Bevers en de Welpen hoeven geen afstand te bewaren.

Wij houden ons zoveel mogelijk aan de coronamaatregelen die Scouting Nederland bepaald aan de hand van hun directe contact met het ministerie.

Wij geven alle gedetailleerde informatie die je nodig hebt!
Created by SiteOnlineWizard Design
Neem contact met ons op!
Connect with us