LID WORDEN - SCOUTINGLID worden

Eindeloze activiteiten voor kinderen.
SCOUTS
Inschrijfformulier
Scouting St. Jan Baptist
Jamboreepad 2, 6415 jn  Heerlen
Telefoon HK 045 572 28 87
Bij geen gehoor 062 249 02 22
Waar een * staat, betreft het een verplicht in te vullen veld.
Jongen
Meisje
Neen
Ouder(s)/Verzorger(s)
Contributie
U dient voor de definitieve inschrijving van uw zoon en/of dochter naar AFREKENING te gaan.
LET OP!! U betaald pas nadat uw zoon en/of dochter 4 weken lid is van onze groep. Ook waneer u een couponcode van 2 maanden heeft gehad. Het lidmaatschap is definitief wanneer wij voor de 5e week geen afmelding van u hebben ontvangen.
Zorgverzekering
Ondertekening
Door een vinkje in deze box te plaatsen, gaat u akkoord met onze lidmaatschapsvoorwaarden, onze voorwaarden ten behoeve van het inschrijven voor een kamp, en ons privacybeleid, welke te downloaden zijn van onze website https://www.stjanbaptist.nl. Tevens geeft u toestemming voor publicatie van foto's en video's op diverse media.
Alle gegevens worden door ons met de grootste zorgvuldigheid behandeld.
Persoonsgegevens ten behoeve van het lidmaatmaatschap worden geregistreerd in Scouts Online, de administratieve applicatie van Scouting Nederland. Hierop is de privacywetgeving (AVG/GDPR) van toepassing.

Created by SiteOnlineWizard Design
Neem contact met ons op!
Connect with us